A notación das técnicas estendidas na gaita de fol do século XXI (Rexistro nro. 612429)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 03179nam a2200157 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 220519s sp ||||| |||| ||| ||spa d
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa Alexander Corrente, Erick
-- 58821
Termo indicativo de función autor/a
MENCIÓN DE TÍTULO
Título A notación das técnicas estendidas na gaita de fol do século XXI
Autores / Erick Alexander Corrente
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Data de publicación , 2020
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 60 p.
Material anexo + CD
NOTA DE CONTIDO
Nota de contido Neste traballo preténdese facer un achegamento ás notacións das técnicas
estendidas especificamente para a gaita de fol, baseándonos nas posibilidades e
limitantes do instrumento, con este fin se amosan distintos xeitos de representación
atopados en obras doutros instrumentos que comparten características coa gaita de fol, e
obras especificamente para o instrumento en estudo.
Aínda que o estudo está baseado nas técnicas estendidas na gaita de fol,
especificamente para o século XXI, faise necesario dar unha ollada ao pasado para
coñecer como os compositores fan as notacións das técnicas estendidas para outros
instrumentos noutras épocas, polo tanto amosaremos exemplos de obras coñecidas e
autores como Brian Ferneyhough, Edgar Varèse, George Crumb, Heitor Villalobos,
Helmut Lachenmann, John Cage, Pierre Boulez, entre outros.
O traballo está organizado de maneira que poidamos consultar obras de carácter
internacional, para pasar ao máis específico e local dende onde se fai o estudo, que é
Galicia.
Tamén fixemos a descrición de distintas técnicas estendidas así como propostas
de notacións de técnicas que ata o momento deste traballo non se usaron na gaita de fol,
polo que o traballo pretende aportar ferramentas para os compositores e instrumentistas.
Palabras chave: notación, técnicas estendidas, gaita de fol, música
contemporánea.
RESUMO
Resumo In this work we tried to make an approach to the notations of the extended
techniques specifically for the bagpipes, based on possibilities and limitations of the
instrument, for this purpose are shown different ways of representation found in works for
other instruments that share characteristics with the bagpipe, and works specifically for the
instrument under study.
Although the work is based on the extended techniques for bagpipe, specifically
from the 21st century, it is necessary to look at the past to find out how composers make
the notations of the extended techniques for other instruments at other times, so we will
show examples of works from well-known authors such as Brian Ferneyhough, Edgar
Varèse, George Crumb, Heitor Villalobos, Helmut Lachenmann, John Cage, Pierre Boulez,
among others.
The work is organized in such a way that we can consult international works, and
going thru most specifics and local compositions, from where the study is made, Galicia.
We have also made the description of differents extended techniques as well as
proposals for notations of techniques that have not been used for the bagpipe, so the work
aims to provide tools for composers and instrumentalists.
Keywords: notation, extended techniques, bagpipe, contemporary music.
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia TFE
-- 58822
Subdivisión xeral Departamento de IMTP
SECUNDARIAS-AUTOR
Nome de persoa Silva Bóveda, Cristian
-- 58823
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- Data non definida (008date1) ; Falta ISBN
-- 1
Exemplares
Retirado Perdido Fonte de clasificación ou esquema Estragado Restricións de uso Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Sinatura correspondente á clasificación Parte da signatura que identifica ao exemplar Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Tipo de ítem de Koha
        Acceso restrinxido Acceso restrinxido Conservatorio Superior de Música de Vigo Conservatorio Superior de Música de Vigo Depósito 2022-05-19 TFE COR TFE 2020 COR PEK003000007067 2022-05-19 Consulta en sala

Coa tecnoloxía Koha