La dirección musical como recurso para la enseñanza del Lenguaje musical: propuestas didácticas contemporáneas (Rexistro nro. 611893)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 02684nam a2200157 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 220509s sp ||||| |||| ||| ||spa d
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa Domínguez Rodríguez, Julio
-- 56639
MENCIÓN DE TÍTULO
Título La dirección musical como recurso para la enseñanza del Lenguaje musical: propuestas didácticas contemporáneas
Autores / Julio Domínguez Rodríguez
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Data de publicación , 2020
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 277 p.
Material anexo + CD
NOTA DE CONTIDO
Nota de contido O presente traballo académico é o resultado dun estudo de investigación a
partir da perspectiva e experiencia do propio autor, en torno aos beneficios que os
fundamentos da dirección musical poden aportar á interiorización da linguaxe
musical, destinado á súa utilización didáctica dentro da materia homónima
impartida nos graos de ensino elemental e profesional de conservatorios e
escolas de música en Galicia. Neste estudo, inclúense as opinións e
recomendacións de docentes e un grupo de recoñecidoss expertos, así como
unha exhaustiva análise das ideas e tratados publicados acerca da temática.
Mediante unha metodoloxía mista aplicada, de natureza descritiva, os
resultados inclúen o deseño de patróns propios para o debuxo dos compases,
reflexións a partir da opinión dos expertos e, como aplicación práctica, unha
proposta didáctica con exemplos do seu desenvolvemento en forma de
actividades e unidades didácticas.
Palabras chave
linguaxe musical, dirección musical, aprender ensinando, comunicación non
verbal, patróns, proposta didáctica.
RESUMO
Resumo This academic work is the result of a research study from the perspective
and experience of the author himself, around the benefits that the fundamentals of
the music conducting for the learning of music language, intended for a didactical
use within of the homonymous subject taught in elementary and professional
degrees in conservatories and music schools in Galicia. The study includes the
opinions and recommendations from teachers and a group of recognized experts,
as well as an exhaustive analysis of the ideas and published material about the
theme.
By a mixed and applied methodology of descriptive nature, the results
include the design of own patterns for the drawing of the music metters, reflections
from the opinion of the experts and, as a practical application, a didactical propose
with examples of its development as activities and teaching units.
Keywords
musical language, musical conducting, learning by teaching, communication
without words, patterns, didactical propose.
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia TFE
Subdivisión xeral Departamento de pedagoxía xeral e da linguaxe musical
-- 50913
SECUNDARIAS-AUTOR
Nome de persoa Torres Estarque, María Josefa
-- 47613
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- Data non definida (008date1) ; Falta ISBN
-- 1
Exemplares
Retirado Perdido Fonte de clasificación ou esquema Estragado Restricións de uso Non para préstamo Localización permanente Localización actual Data de alta no sistema Sinatura correspondente á clasificación Parte da sinatura que identifica ao exemplar Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Tipo de ítem de Koha
        Acceso restrinxido   Conservatorio Superior de Música de Vigo Conservatorio Superior de Música de Vigo 2022-05-09 TFE DOM TFE 2020 DOM PEK003000007051 2022-05-09 Consulta en sala

Coa tecnoloxía Koha