Domínguez Rodríguez, Julio

La dirección musical como recurso para la enseñanza del Lenguaje musical: propuestas didácticas contemporáneas / Julio Domínguez Rodríguez - , 2020 - 277 p. + CD

O presente traballo académico é o resultado dun estudo de investigación a
partir da perspectiva e experiencia do propio autor, en torno aos beneficios que os
fundamentos da dirección musical poden aportar á interiorización da linguaxe
musical, destinado á súa utilización didáctica dentro da materia homónima
impartida nos graos de ensino elemental e profesional de conservatorios e
escolas de música en Galicia. Neste estudo, inclúense as opinións e
recomendacións de docentes e un grupo de recoñecidoss expertos, así como
unha exhaustiva análise das ideas e tratados publicados acerca da temática.
Mediante unha metodoloxía mista aplicada, de natureza descritiva, os
resultados inclúen o deseño de patróns propios para o debuxo dos compases,
reflexións a partir da opinión dos expertos e, como aplicación práctica, unha
proposta didáctica con exemplos do seu desenvolvemento en forma de
actividades e unidades didácticas.
Palabras chave
linguaxe musical, dirección musical, aprender ensinando, comunicación non
verbal, patróns, proposta didáctica.

This academic work is the result of a research study from the perspective
and experience of the author himself, around the benefits that the fundamentals of
the music conducting for the learning of music language, intended for a didactical
use within of the homonymous subject taught in elementary and professional
degrees in conservatories and music schools in Galicia. The study includes the
opinions and recommendations from teachers and a group of recognized experts,
as well as an exhaustive analysis of the ideas and published material about the
theme.
By a mixed and applied methodology of descriptive nature, the results
include the design of own patterns for the drawing of the music metters, reflections
from the opinion of the experts and, as a practical application, a didactical propose
with examples of its development as activities and teaching units.
Keywords
musical language, musical conducting, learning by teaching, communication
without words, patterns, didactical propose.


TFE--Departamento de pedagoxía xeral e da linguaxe musical

Coa tecnoloxía Koha