000 | 02684nam a2200157 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 |
_dData non definida (008date1) ; Falta ISBN _e1 |
008 | 220509s sp ||||| |||| ||| ||spa d | ||
100 |
_aDomínguez Rodríguez, Julio _956639 |
||
245 |
_aLa dirección musical como recurso para la enseñanza del Lenguaje musical: propuestas didácticas contemporáneas _c/ Julio Domínguez Rodríguez |
||
260 | _c, 2020 | ||
300 |
_a277 p. _e+ CD |
||
505 | _aO presente traballo académico é o resultado dun estudo de investigación a partir da perspectiva e experiencia do propio autor, en torno aos beneficios que os fundamentos da dirección musical poden aportar á interiorización da linguaxe musical, destinado á súa utilización didáctica dentro da materia homónima impartida nos graos de ensino elemental e profesional de conservatorios e escolas de música en Galicia. Neste estudo, inclúense as opinións e recomendacións de docentes e un grupo de recoñecidoss expertos, así como unha exhaustiva análise das ideas e tratados publicados acerca da temática. Mediante unha metodoloxía mista aplicada, de natureza descritiva, os resultados inclúen o deseño de patróns propios para o debuxo dos compases, reflexións a partir da opinión dos expertos e, como aplicación práctica, unha proposta didáctica con exemplos do seu desenvolvemento en forma de actividades e unidades didácticas. Palabras chave linguaxe musical, dirección musical, aprender ensinando, comunicación non verbal, patróns, proposta didáctica. | ||
520 | 3 | _aThis academic work is the result of a research study from the perspective and experience of the author himself, around the benefits that the fundamentals of the music conducting for the learning of music language, intended for a didactical use within of the homonymous subject taught in elementary and professional degrees in conservatories and music schools in Galicia. The study includes the opinions and recommendations from teachers and a group of recognized experts, as well as an exhaustive analysis of the ideas and published material about the theme. By a mixed and applied methodology of descriptive nature, the results include the design of own patterns for the drawing of the music metters, reflections from the opinion of the experts and, as a practical application, a didactical propose with examples of its development as activities and teaching units. Keywords musical language, musical conducting, learning by teaching, communication without words, patterns, didactical propose. | |
650 |
_aTFE _xDepartamento de pedagoxía xeral e da linguaxe musical _950913 |
||
700 |
_aTorres Estarque, María Josefa _947613 |