Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Introdución á linguaxe atonal na aula de Linguaxe Musical a partir do tratado Technique de mon langage musical de Oliver Messiaen. Proposta didáctica para Ensinanzas Elementais / Juan Álvarez González

por Álvarez González, Juan [autor/a]; Torres Estarque, Mª José.
Tipo: MonografíaEditor: , 2021 Descrición: 174 p. + CD.Materia(s): TFE -- Departamento de Pedagoxía Xeral e da Linguaxe Musical
Contido:
No presente traballo de investigación plásmase a planificación e o desenvolvemento do Traballo de Fin de Estudos para o Departamento de Pedagoxía Xeral e da Linguaxe Musical do Conservatorio Superior de Música de Vigo. O tema que serviu como eixe de toda a investigación é o deseño dunha proposta didáctica que sirva como introdución á linguaxe atonal na aula de Linguaxe Musical nas Ensinanzas Elementais de música. Para iso, tomarase como referencia o tratado Technique de mon langage musical escrito por Olivier Messiaen. A idea é amosar unha proposta didáctica que se poida introducir nos primeiros niveis de aprendizaxe musical e que se complemente coa aprendizaxe da linguaxe tonal, sen esquecer os principios pedagóxicos da Escola Nova, as ideas referentes ao desenvolvemento cognitivo aportadas por autores como Piaget ou Bruner, así como as referencias de metodoloxías e pensamentos máis actuais como é o caso de Murray Schafer, John Paynter, Emilio Molina e Violeta Hemsy de Gainza. Palabras clave: linguaxe musical, atonalismo, Messiaen, proposta didáctica, vangarda.
Resumo: In this research, we introduce the planning and the development of the Final Project Work for the General Pedagogy and Musical Language Department of the Higher Conservatory of Music in Vigo. The subject that has served as the axis of all the research is the design of a didactic proposal which serves as an introduction to the atonal language in Language of Music lessons at the Elementary Music Education. In order to achieve this, we will take the treaty Technique de mon langage musical by Olivier Massiaen as a reference. The aim is to find a didactic proposal which would be able to be introduced in the first levels of musical learning, complemented with the tonal language learning, without forgetting the pedagogical principles of the New School, the ideas regarding the cognitive development contributed by authors as Piaget or Bruner, as well as the references of current methodologies and thoughts, such as Murray Schafer, John Paynter, Emilio Molina and Violeta Hemsy de Gainza. Keywords: language of music, atonalism, Messiaen, didactic proposal, avant – garde.
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica Dispoñibilidade Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Consulta en sala Conservatorio Superior de Música de Vigo
Depósito
TFE 2021 ALV Acceso restrinxido (Acceso restrinxido) PEK003000006996

No presente traballo de investigación plásmase a planificación e o desenvolvemento do Traballo de Fin de Estudos para o Departamento de Pedagoxía Xeral e da Linguaxe
Musical do Conservatorio Superior de Música de Vigo.
O tema que serviu como eixe de toda a investigación é o deseño dunha proposta didáctica que sirva como introdución á linguaxe atonal na aula de Linguaxe Musical nas Ensinanzas Elementais de música. Para iso, tomarase como referencia o tratado Technique de mon langage musical escrito por Olivier Messiaen.
A idea é amosar unha proposta didáctica que se poida introducir nos primeiros niveis de aprendizaxe musical e que se complemente coa aprendizaxe da linguaxe tonal, sen
esquecer os principios pedagóxicos da Escola Nova, as ideas referentes ao desenvolvemento cognitivo aportadas por autores como Piaget ou Bruner, así como as referencias de metodoloxías e pensamentos máis actuais como é o caso de Murray Schafer, John Paynter, Emilio Molina e Violeta Hemsy de Gainza.

Palabras clave: linguaxe musical, atonalismo, Messiaen, proposta didáctica, vangarda.

In this research, we introduce the planning and the development of the Final Project Work for the General Pedagogy and Musical Language Department of the Higher Conservatory of Music in Vigo.
The subject that has served as the axis of all the research is the design of a didactic proposal which serves as an introduction to the atonal language in Language of Music
lessons at the Elementary Music Education. In order to achieve this, we will take the treaty Technique de mon langage musical by Olivier Massiaen as a reference.
The aim is to find a didactic proposal which would be able to be introduced in the first levels of musical learning, complemented with the tonal language learning, without forgetting the pedagogical principles of the New School, the ideas regarding the cognitive development contributed by authors as Piaget or Bruner, as well as the references of current methodologies and thoughts, such as Murray Schafer, John Paynter, Emilio Molina
and Violeta Hemsy de Gainza.

Keywords: language of music, atonalism, Messiaen, didactic proposal, avant – garde.

Coa tecnoloxía Koha