Estrategias docentes que optimizan la motivación en el aula de Lenguaje Musical (Rexistro nro. 82861)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 03030nam a2200157Ia 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 201216s9999 xx 000 0 und d
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa Lago Granada, Paula
Termo indicativo de función autor/a
-- 49724
MENCIÓN DE TÍTULO
Título Estrategias docentes que optimizan la motivación en el aula de Lenguaje Musical
Resto do título : Estado de la cuestión en los Conservatorios y escuelas de la provincia de Pontevedra. Propuesta didáctica para 1.º EEEE
Autores /Paula Lago Granada
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Data de publicación , 2021
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 143 p.
Material anexo + CD
NOTA DE CONTIDO
Nota de contido A motivación é un factor fundamental no proceso de ensino-aprendizaxe. A implementación de estratexias metodolóxicas na aula de Linguaxe Musical que promovan a motivación e a participación activa do alumnado, optimizan o rendemento escolar e aseguran unha aprendizaxe significativa. Para acadar este propósito, requírese unha dedicación específica do profesorado respecto dos intereses e motivadores dos beneficiarios aos que está destinada esta proposta docente. O uso de xogos e Tecnoloxías da Información e Comunicación na aula permite poñer en práctica metodoloxías combinadas que favorezan a motivación.

Palabras clave: estratexias motivacionais, aprendizaxe significativa, rendemento escolar, Aprendizaxe Baseada en Xogos, gamificación.

La motivación es un factor fundamental en el proceso de enseñanzaaprendizaje. La implementación de estrategias metodológicas en el aula de
Lenguaje Musical que favorezcan la motivación y la participación activa del
alumnado, optimizan el rendimiento escolar y aseguran un aprendizaje
significativo. Para lograr este propósito se precisa de una dedicación específica
por parte del profesorado en cuanto a los intereses y activadores de la
motivación de los beneficiarios para los que está pensada la presente
propuesta didáctica. El empleo del juego y de las Tecnologías de la Información
y de la Comunicación en el aula posibilitan la puesta en práctica de
metodologías combinadas favorecedoras de la motivación.
Palabras clave: estrategias motivacionales, aprendizaje significativo,
rendimiento escolar, Aprendizaje Basado en Juegos (ABJ), gamificación.
RESUMO
Resumo Motivation is a fundamental factor in the teaching-learning process. The implementation of methodological strategies in the Musical Language classroom that favor the motivation and active participation of the students optimize school performance and ensure meaningful learning. To achieve this
purpose, a specific dedication is required on the part of the teaching staff regarding the interests and motivators of the beneficiaries for whom the present didactic proposal is intended. The use of games and Information and
Communication Technologies in the classroom make it possible to put into practice combined methodologies that favor motivation.

Keywords: motivational strategies, meaningful learning, school performance,
Game Based Learning (GBL), gamification.
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia TFE
Subdivisión xeral Departamento de Pedagoxía
-- 48957
SECUNDARIAS-AUTOR
Nome de persoa Lago Granada, Paula
-- 49724
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- Falta ISBN
-- 1
Exemplares
Retirado Perdido Fonte de clasificación ou esquema Estragado Restricións de uso Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Sinatura correspondente á clasificación Parte da sinatura que identifica ao exemplar Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Tipo de ítem de Koha
        Acceso restrinxido Acceso restrinxido Conservatorio Superior de Música de Vigo Conservatorio Superior de Música de Vigo Depósito 2022-03-23 TFE LAG TFE 2021 LAG PEK003000006975 2022-03-23 Consulta en sala

Coa tecnoloxía Koha