Estrategias docentes que optimizan la motivación en el aula de Lenguaje Musical (Rexistro nro. 82861)
[ vista simple ]
000 -CABECEIRA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 03030nam a2200157Ia 4500 |
INFORMACIÓN XERAL | |
Códigos de información de lonxitude fixa | 201216s9999 xx 000 0 und d |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
Nome de persoa | Lago Granada, Paula |
Termo indicativo de función | autor/a |
-- | 49724 |
MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Estrategias docentes que optimizan la motivación en el aula de Lenguaje Musical |
Resto do título | : Estado de la cuestión en los Conservatorios y escuelas de la provincia de Pontevedra. Propuesta didáctica para 1.º EEEE |
Autores | /Paula Lago Granada |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
Data de publicación | , 2021 |
DESCRICIÓN FÍSICA | |
Extensión | 143 p. |
Material anexo | + CD |
NOTA DE CONTIDO | |
Nota de contido | A motivación é un factor fundamental no proceso de ensino-aprendizaxe. A implementación de estratexias metodolóxicas na aula de Linguaxe Musical que promovan a motivación e a participación activa do alumnado, optimizan o rendemento escolar e aseguran unha aprendizaxe significativa. Para acadar este propósito, requírese unha dedicación específica do profesorado respecto dos intereses e motivadores dos beneficiarios aos que está destinada esta proposta docente. O uso de xogos e Tecnoloxías da Información e Comunicación na aula permite poñer en práctica metodoloxías combinadas que favorezan a motivación. Palabras clave: estratexias motivacionais, aprendizaxe significativa, rendemento escolar, Aprendizaxe Baseada en Xogos, gamificación. La motivación es un factor fundamental en el proceso de enseñanzaaprendizaje. La implementación de estrategias metodológicas en el aula de Lenguaje Musical que favorezcan la motivación y la participación activa del alumnado, optimizan el rendimiento escolar y aseguran un aprendizaje significativo. Para lograr este propósito se precisa de una dedicación específica por parte del profesorado en cuanto a los intereses y activadores de la motivación de los beneficiarios para los que está pensada la presente propuesta didáctica. El empleo del juego y de las Tecnologías de la Información y de la Comunicación en el aula posibilitan la puesta en práctica de metodologías combinadas favorecedoras de la motivación. Palabras clave: estrategias motivacionales, aprendizaje significativo, rendimiento escolar, Aprendizaje Basado en Juegos (ABJ), gamificación. |
RESUMO | |
Resumo | Motivation is a fundamental factor in the teaching-learning process. The implementation of methodological strategies in the Musical Language classroom that favor the motivation and active participation of the students optimize school performance and ensure meaningful learning. To achieve this purpose, a specific dedication is required on the part of the teaching staff regarding the interests and motivators of the beneficiaries for whom the present didactic proposal is intended. The use of games and Information and Communication Technologies in the classroom make it possible to put into practice combined methodologies that favor motivation. Keywords: motivational strategies, meaningful learning, school performance, Game Based Learning (GBL), gamification. |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | TFE |
Subdivisión xeral | Departamento de Pedagoxía |
-- | 48957 |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Lago Granada, Paula |
-- | 49724 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
-- | Falta ISBN |
-- | 1 |
Retirado | Perdido | Fonte de clasificación ou esquema | Estragado | Restricións de uso | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da sinatura que identifica ao exemplar | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Tipo de ítem de Koha |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Acceso restrinxido | Acceso restrinxido | Conservatorio Superior de Música de Vigo | Conservatorio Superior de Música de Vigo | Depósito | 2022-03-23 | TFE | LAG | TFE 2021 LAG | PEK003000006975 | 2022-03-23 | Consulta en sala |